Tuesday 31 July 2012

Dunia Bisu saudara kita dibunuh!!!

Di saat kita sedang bahagia menikmati rezeki yang diberikan oleh Allah.Sedang kita tersenyum dan ada yang ketawa berdekah.dekah.tatkala kita duduk bersilang kaki dengan senang hati, ada insan lain menagih simpati kita serta menagih bantuan yang kadangkala tak kunjung tiba.Sapa lagi yang nak tolong saudara Islam kita , kalo bukan kita. Nama saje ade pertubuhan OIC, rupe-rupenye sekadar melihat macam hal nie tak berat. Nak mengharapkan PBB (pertubuhan Bongok Belaka),pertubuhan yang ditubuh oleh Yahudi dengan agenda utama untuk merampas tanah Palestine yang sehingga kini tak mampu diselesaikan ,  inikan pula masalah remeh-temeh tentang pelarian Islam Rohingya!! apatahlagi nak mengharapkan kerajaan Myanmar yang sememangnya tidak mengiktiraf kaum Rohingya sebagai penduduk kerana status pelarian ini berasal dari Bengal dan berhijrah ke Myanmar 300 tahun dahulu.

Bantulah Islam ROHINGYA

Di Myanmar juga terdapat tokoh yang berpengaruh dalam menjaga hak asasi manusia , beliau juga pernah  mendapat anugerah Nobel Keamanan iaitu  Ahn Sang Suu Kyi.Namun dalam kes ini, apa yang beliau lakukan???? TIADA!!! hanya cuba berdalih dalam setiap perkataan.Nampaknya hak kebebasan dan keamanan yang diperjuangkan hanyalah untuk beliau sendiri kerana beliau juga sama dengan kerajaan Myanmar tidak mengiktiraf saudara islam Rohingya.Hakikat ini sangat memedihkan umat Islam dibunuh sesuka hati.


Bebaskanlah Palestin dari orang-orang Dajjal

Tumpah darah di Palestin juga belum berakhir selagi  kaum Celaka Yahudi nie belum lagi mendapat Baitulmaqdis atau Masjidil aqsa.Apa peranan PBB??? mereka pandai bermain wayang yang diterajui Amerika dan disebalik tabirnya ialah ISRAEL.PBB ditubuhkan hanyalah bagi menjayakan misi Kaum Yahudi untuk menjajah Bumi Palestin.Tapi inilah kebodohan Amerika yang sememangya hanya menguntungkan Yahudi kerana Yahudi berpendapat hanya kaum Yahudi saja yang layak memerintah dunia baru, tiada kaum atau agama lain selain  mereka.Kaum lain hanyalah hamba mereka saja.Yang sedih , masyarakat negara Islam seperti negara-negara Arab turut bersekongkol dengan Amerika sedangkan mereka sepatutnya lebih tahu daripada  bangsa lain kerana Al-Quran diturunkan dalam BAHASA ARAB.Betapa bodohnya mereka nie!!


BANTULAH MEREKA!!!!!




PBB = Pertubuhan Buta Belaka 



OIC = Oh Itu Ceriternyer

No comments:

Post a Comment