Sunday 13 May 2012

Kita dan Penakluk Dunia

Assalammualaikum dan salam sejahtera,

sebelum saya "post" kan apa-apa juga cerita tentang kisah duniawi  , saya ingin berkongsi sedikit pandangan tentang apa yang dah terjadi di dunia ini. Pelbagai kisah kita seing dengar, rusuhan, peperangan, rasuah dan lain-lain lagi bagi mencapai matlamat individu-individu yang sememangnya mahu perkara ini berlaku.


Duit RM 1

Dalam hal sebegini sudah tentu ada perancang dan BAPA SEGALA PERANCANGAN. Semuanya sudah mempunyai skrip dan jalan cerita, kita adalah sebagai pelakonnya yang tak tahu siapa pengarahnya.Kita ambil contoh, Adakah peperangan yang berlaku di dalam dunia tidak boleh dielakkan? sudah tentu jawapannya TIDAK. Tetapi yang menjadikan peperangan ini terus-menerus adalah kerana sudah ada pengarah (Perancang halus ) dalam menakluk dunia.Siapakah perancangnya? tidak lain adalah kuasa Fremanson dan Illuminati  yang kini sedang giat menguasai dunia sejak bermulanya Islam.Mereka ini adalah perancang yang hebat sehinggakan seolah-olah menjadi tuan kepada seluruh negara.Mereka sentiasa menyesatkan segala fakta dan membenarkan kepesongan menjadi ikutan diseluruh umat manusia.


                                                        Pusat Konvensyen Putrajaya
(Mata satu di atas bumbung)

Sebagai seorang Islam, kiat haruslah berwaspada di setiap tindak-tanduk kerana janganlah mudah terpesong, walaupun hakikatnya saya melihat kehidupan kita semakin ke arah kemudaratan. Anak-anak muda dengan masalah sosialnya, manakala orang-orang atasan dengan agenda politik termasuk kisah rasuahnya.Inilah yang mereka mahukan , supaya kita berpecah belah.Marilah kita berbalik kepada Al-Quran dan Sunnah yang akan menjamin kehidupan setiap manusia di dunia dan akhirat. Sebagai sebuah negara Islam, undang-undang dan penguatkuasaan perlulah berlandaskan islam yang sebenarnya bukan sekadar pada nama sahaja.















Maskot OLIMPIK LONDON 2012
betemakan mata satu ( Dajjal )
















                                                                            ZION = ZIONIS

Semoga kita saling ingat-mengingati diantara satu sama lain, kita sepatunya bersatu dengan nama Islam bukan mengangkat sesuatu bangsa kerana islam menitikberatkan persaudaraan sesama islam.Apa gunanya banyak pertubuhan dan persatuan jika hanya ingin mengangkat pendirian m,asing-masing sedangkan dalam masa yang sama kita tidak bersatu.Kita fikirkan sejenak apa yang baik dan buruknya.
Ingatlah Freemanson dan Illuminati sudah bertapak di Malaysia dan ada pengaruhnya dikalangan orang besar dan ternama.

No comments:

Post a Comment